eButiken > Lagförsäljning > Vanliga frågor
Här hittar du de svaren på de vanligaste frågorna som rör innebandyförsäljning hos Innebandyhuset. Har du ytterligare frågor eller vill veta mer, kan du alltid kontakta oss så får du hjälp. Det finns också mer information under Allmänna villkor.
Innebandyhuset vänder sig till ungdomar och lag som samlar in pengar för att kunna göra en lagaktivitet som att åka till en cup eller en gemensamaktivitet för att skapa lagkänsla.
Nej, det kostar inget att sälja våra produkter.
Du kan sälja ur katalogen till vänner.
Du kan själv köpa produkter ur katalogen till dig själv
Alla priser i produktkatalogen hos Innebandyhuset är riktpriser inklusive moms. Inga andra avgifter tillkommer
Vi på Innebandyhuset vii att du som partner ska känna dig trygg hos oss. Innebandyhusets leverantör står för garanti.
När du får paket från Innebandyhuset hos utlämningsstället: kontrollera på plats att paketet inte är skadat. Är det skadat när du hämtar det på utlämningsstället, är det ombudet på plats som tillsammans med dig ska göra en skadeanmälan. Är paketet mycket skadat ska du inte ta emot det alls. Hör av dig till Innebandyhuset så skickar vi nya varor/nytt paket. Mejl info@innebandyhuset.se
Vid reklamation står Innebandyhuset för returfrakt.
När du kommer hem med paketet, kontrollera alltid att innehållet stämmer med fakturan och den egna beställningen. Om något saknas (utom det som är markerat med restorder) ska du göra en reklamation via till Innebandyhuset, mejl info@innebandyhuset.se
Vid hantering av reklamationer tillämpas Konsumentköplagen. Förutsättningen vid en reklamation är att normal aktsamhet iakttagits. Fel som är orsakade av slitage omfattas inte.
Skicka ett mejl med ditt kvitto, bilder på produkten där felet syns på ett tydligt sätt, samt en kort beskrivning av felet till info@innebandyhuset.se, bifoga bilder, kvittoummer och/eller infoga bild på kvittot. Glöm ej ange personuppgifter.
Vi återkommer så snart som möjligt i fallet om reklamationen godkänds eller ej. Ni har rätt att reklamera din vara i upp till tre år efter inköpsdatum.
Vi sammanställer order för din försäljning och skickar över faktura via e-post. Du har 30 dagars kredit.
Personuppgifter är alla slags uppgifter som ensamt eller i kombination med andra uppgifter kan knytas till en fysisk person som är i livet. Vanliga personuppgifter är namn och kontaktuppgifter andra personuppgifter kan till exempel vara bilder och ljudupptagningar som behandlas i dator även om inga namn nämns. Krypterade uppgifter och olika slags elektroniska identiteter (t.ex. IP-nummer) är personuppgifter ifall de kan kopplas till fysiska personer.
Behandling av personuppgifter är allt som sker med personuppgifterna. Varje åtgärd som vidtas med personuppgifter utgör en behandling, oberoende av om den utförs automatiserat eller ej. Exempel på vanliga behandlingar är insamling, registrering, organisering, strukturering, lagring, bearbetning, överföring och radering.
Vad är en personuppgift och vad är en behandling av personuppgifter?